Mike - Numai tu versuri


Mike - Numai tu versuri

Ma intreb cum oare am ajuns asa
Un gol prin care iti treci privirea
Ramane intre noi doar linistea
Un gol in care pierd iubirea
Ma crezi ca uneori inca mai aud
Replici date de mult
Motive greu de crezut
Si crede-ma ca uneori mi-a ajuns
Dar am ramas sa mai lup
Pentru un nou inceput

A ramas imaginea
Unui cuplu ce avea
Schibat de iubire, schimbat de iubire
Si apoi ei doi
Au ajuns reflexia
Unui joc, el nu stia
Daca ea va ramane 
Ce va decide
Pentru doi ei doi

Numai numai, numai tu alegi
Numai numai, numai numai tu alegi

Nu incerca sa imi pari altcineva
Defapt iti pregatesti plecarea
Sufletul tau e clar altundeva
Defapt nu-imi vrei decat iertarea
Ma crezi ca uneori inca mai aud
Replici date de mult
Motive greu de crezut
Si crede-ma ca uneori mi-a ajuns
Dar am ramas sa mai lup
Pentru un nou inceput

A ramas imaginea
Unui cuplu ce avea
Schibat de iubire, schimbat de iubire
Si apoi ei doi
Au ajuns reflexia
Unui joc, el nu stia
Daca ea va ramane 
Ce va decide
Pentru doi ei doi

Numai numai, numai tu alegi
Numai numai, numai numai tu alegi

Asculta..
Omie de cuvinte
Dar nu le vad rostul
Prea multe minciuni
Tu inca tii la fostul
Haide fii serioasa
Ca nu sunt nascut de ieri
Dar ti-ai cam luat idei
Omie de mesaje acum nu le vad rostul
Prea putine dati cand i-ai inchis lu fostul
Haide fii serioasa
E mult prea evident
Ramane intrebarea
Cu-i ii spuit "The End"

A ramas imaginea
Unui cuplu ce avea
Schibat de iubire, schimbat de iubire
Si apoi ei doi
Au ajuns reflexia
Unui joc, el nu stia
Daca ea va ramane 
Ce va decide
Pentru doi ei doi

Numai numai, numai tu alegi
Numai numai, numai numai tu alegi