Tavi de la Negresti - Langa Tine versuri


Tavi de la Negresti - Langa Tine versuri


Langa tine langa tine
Nu stiu cum trec clipele
Langa tine langa tine
Mi se implinesc visele
Langa tine langa tine
Fericirea mi-o gasesc
Langa tine langa tine
Stiu ce inseamna sa iubesc

Ce parfum de fericire
Ai pe buzele tale
Parca sarut iubire
Ale florilor petale
Cu o mica sarutare
Imi dai mii de sperante
In viata mea e soare
Cand stai tu la mine in brate

Langa tine langa tine
Nu stiu cum trec clipele
Langa tine langa tine
Mi se implinesc visele
Langa tine langa tine
Fericirea mi-o gasesc
Langa tine langa tine
Stiu ce inseamna sa iubesc

Frumusetea ta ma face
Sa te privesc intruna
De tine mult imi place
Ti-as da stelele si luna
Fiecare dimineata ne va gasii impreuna
Tu imi faci intreaga viata 
Mai frumoasa si mai buna

Langa tine langa tine
Nu stiu cum trec clipele
Langa tine langa tine
Mi se implinesc visele
Langa tine langa tine
Fericirea mi-o gasesc
Langa tine langa tine
Stiu ce inseamna sa iubesc